Redactie brand 0 reactie(s) za 19 februari 2022, 13:52

Kortsluiting veroorzaakt brand in garage Bunschoten-Spakenburg

Laatste update: 12 maanden geleden

BUNSCHOTEN-SPAKENBURG – Zaterdagmiddag 19 februari rond 13.15 uur was brand ontstaan in een garage aan de Rontgenweg in Bunschoten-Spakenburg.

Om in de garage te komen heeft de brandweer een raam ingeslagen. Uiteindelijk bleek een stekker de oorzaak te zijn van de brand. Door het snelle optreden is erger voorkomen.

Foto’s : AS Media

20220219134451.jpg 20220219134452.jpg 20220219134453.jpg 20220219134454.jpg 20220219134455.jpg 20220219134456.jpg 20220219134457.jpg 20220219134458.jpg 20220219134459.jpg 20220219134460.jpg 20220219134461.jpg 20220219134462.jpg 20220219134463.jpg

Deel dit artikel

Locatie

Reacties

Reageren op dit artikel is niet meer mogelijk

Ook interessant

Weersverwachting Bunschoten

Volg ons

Volg ons

Copyright © 112Bunschoten
!

Ads

Advertenties worden geblokkeerd

Oeps! Onze advertenties worden geblokkeerd. Dit vinden wij jammer, want dankzij de advertenties is deze website gratis toegankelijk.

Steun ons alsjeblieft door deze Adblock-extensies of -software uit te schakelen.

Liever geen cookies voor gepersonaliseerde advertenties? Ga naar onze Privacy pagina en pas je keuze aan.